Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa i canada!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brouhaha" data-source="post: 82920"><p>(Maple)-LEAF,</p><p></p><p>En perfekt plan för vintern låter det som. Visst går det buss mellan Fernie och Golden. Mitt tips är dock att ordna en bil, hyr eller köp. Då kan du hitta billigare boende utanför stan och ta dig runt, handla billigare osv.</p><p></p><p>Sen, visst kan man hänga hemma hos folk, alltid hittar man någon att belasta... Boka in dig på vandrarhem istället, där bor du billigt, träffar folk och kan koncentrera dig på att åka skidor stället för att jaga boende.</p><p></p><p>Till sist, lyssna på zro. Vad #¤% ska man göra i Red Mountain när du kan åka på ett riktigt berg. Du gör helt rätt som riktar in dig på Kicking Horse (och Whistler), det är Canadas enda riktiga åkning. Fernie ligger på vägen och är inte så illa. Litet och trevligt.</p><p></p><p>Det är inte min mening att hacka på Contacteye, men 10 000 bäddar i Whistler, du måste mena 100 000?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brouhaha, post: 82920"] (Maple)-LEAF, En perfekt plan för vintern låter det som. Visst går det buss mellan Fernie och Golden. Mitt tips är dock att ordna en bil, hyr eller köp. Då kan du hitta billigare boende utanför stan och ta dig runt, handla billigare osv. Sen, visst kan man hänga hemma hos folk, alltid hittar man någon att belasta... Boka in dig på vandrarhem istället, där bor du billigt, träffar folk och kan koncentrera dig på att åka skidor stället för att jaga boende. Till sist, lyssna på zro. Vad #¤% ska man göra i Red Mountain när du kan åka på ett riktigt berg. Du gör helt rätt som riktar in dig på Kicking Horse (och Whistler), det är Canadas enda riktiga åkning. Fernie ligger på vägen och är inte så illa. Litet och trevligt. Det är inte min mening att hacka på Contacteye, men 10 000 bäddar i Whistler, du måste mena 100 000? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa i canada!?
Tillbaka
Topp