Virre_bu Ny medlem 2007-01-27 resa till bg v.7 #1 tja. som rubriken säger, jag drar till bg vecka 7 och undrar om det är någon som ska ner då med bil så man kan lifta. annars är det någon som har bra tipps på hur man enklast kommer ner. mvh viktor
tja. som rubriken säger, jag drar till bg vecka 7 och undrar om det är någon som ska ner då med bil så man kan lifta. annars är det någon som har bra tipps på hur man enklast kommer ner. mvh viktor
kalle188 Ny medlem 2007-02-01 resa till bg v.7 #3 flyga salzburg eller müunchen, sen tag, elller kolla med sts om bussplats...