Resa till Les Arcs vecka 9 säljes

xillen

Ny medlem
Resa med UCPA till Les Arcs vecka 9, ski ordinarie säljes 8100kr, utgår från malmö
Resa, boende, mat, utrustning, liftkort, guide ingår. Säljes p.g.a dålig planering har dragit ner priset med 600kr
Maila till uscb_cissi@hotmail.com

600kr billigare, vilket jävla kap. Du får nog räkna med att droppa priset en hel del faktiskt. För vad ska du göra? Sälja den billigt eller bara gå med 100% förlust

Sen så finns det ju en köp/sälj del på freeride.

Senast ändrad:
Ja det va kanske snålt, fast hinner jag inte sälja den så får jag betala 25% av priset och inte hela.
men tack för tipset försöker där istället

Ok, det var ju tur det i alla fall... då är det väl bara att försöka droppa den för, hm... typ 20% billigare? Den dom köper den av dig har trots allt inte samma förmåner som dig, att t,ex endast betala 25% av priset ifall något skulle inträffa.

Har du betalat hela kalaset redan el bara
anmalningavgiften? betalar inte huvudbetalningen
sa annuleras val bokningen automatiskt.
Du ar val inte tvingad att betala 25% av total summan.
Bara om du betalt hela och avbokar sa kan du tvingas forlora 25% el mer
beroende pa hur langt i forvag du avbokar om jag fattat dt.

Senast ändrad:
Jättemycket billigare om du ska sälja,, dålig planering? eller är det så att du är rädd för snöbristen här i frankrike??

Jag trodde också att den skulle annuleras men tydligen inte har bara betalt 700 kr sålänge, har kollat tillbaka i alla papper coh jag akn inte hitta nånstans där det står det här med att man får betala 25% om man avbokar 30dagar innan avresa. Ska ta mig ett snack med dom idag. Så surt att behöva ge dom en massa pengar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp