Resa till st Anton!

Jonas_Wallin1

Ny medlem
Resa till st Anton!
Hejsan!

Hur tar man sig till Anton på bästa eller främst billigaste sätt?
Buss?bil?tåg?lifta?

Ge gärna tips på var man kan hitta info om typ resor ned...i slutet på nov början på dec!
Tack tack!

Är det värt å jobba lördagar å städa å så för å få boende?skotta snö dessutom...

Resa till st Anton!
Vet inte hur billigt du hade tänkt komma undan men jag kommer åka flyg Sthlm-Zürich och tåg vidare till St Anton för ca 1000:-. Bökigt för dig att ta dig till Stockholm kanske.. Ses där nere! :)

Resa till st Anton!
det billigaste alternativet om ni är några stycken är att ta en bil, själv så bor jag i hbg och dom senaste åren har jag kört ner med en relatift stor buss som inte är direkt bensin snål, enkel resa med båt biljett och bensin har gått på ca 2700kr vilket inte är så himla dyrt, plus det är ganska så skönt att ha en bil där nere. Ett annat plus med bil är att du inte behöver tänka så mycket på din packning skulle du ta flyg så har dom ju en gräns för hur mycket du får packa, och sen är det ett jävla jobb med all packnig på tåget tro mig jag har gjort det och kommer aldrig att göra det igen..
men nästa problem med bilen är att hitta ett lämpligt ställe att parkera den men det brukar alltid lösa sig..

lycka till

Tillbaka
Topp