Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Resan - Vilka skidor? Tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hakkarainen" data-source="post: 912531" data-attributes="member: 127544"><p>Tjenare! Jag och farsan min har bestämt oss att åka en vecka till Alperna, men den stora frågan lyder: vilka skidor ska man köpa? (Jag är ingen expert på skidor..)</p><p></p><p>Jag vart stört säker på att köra Blades, tills jag läste några trådar vilket övertygade mig att blades är oerhört fult att åka. Men måste säga att det är riktigt kul!</p><p></p><p>Sedan så såg jag någon tipsa om Line Afterbang vilket verkar stört sköna! Min budget ligger runt 3000-5000 (Då både skidor och pjäxor ska betalas), jag vill inte åka vanliga slalom skidor vilket jag har gjort de mesta gångerna när vi har varit ute och åkt, efter ett tag bytte jag till Blades vilket läre mig att göra några få trix. Twintips har jag kollat runt på, men det intresserar mig inte lika mycket som Line Afterbang gör. Men vilka skidor ska jag nu ha frågar jag då er, några tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hakkarainen, post: 912531, member: 127544"] Tjenare! Jag och farsan min har bestämt oss att åka en vecka till Alperna, men den stora frågan lyder: vilka skidor ska man köpa? (Jag är ingen expert på skidor..) Jag vart stört säker på att köra Blades, tills jag läste några trådar vilket övertygade mig att blades är oerhört fult att åka. Men måste säga att det är riktigt kul! Sedan så såg jag någon tipsa om Line Afterbang vilket verkar stört sköna! Min budget ligger runt 3000-5000 (Då både skidor och pjäxor ska betalas), jag vill inte åka vanliga slalom skidor vilket jag har gjort de mesta gångerna när vi har varit ute och åkt, efter ett tag bytte jag till Blades vilket läre mig att göra några få trix. Twintips har jag kollat runt på, men det intresserar mig inte lika mycket som Line Afterbang gör. Men vilka skidor ska jag nu ha frågar jag då er, några tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Resan - Vilka skidor? Tips!
Tillbaka
Topp