Hej du!
Jag o en poolare ska förmodligen till Badgastein efter jul för at tillbringa hela våren där... vet du möjligtvis var man kan bo??!
maila mig gärna om du et något om boende eller åktips mm... cliffjump@hotmail.com
Väll möt - den snökåte norrlänningen