Reserapport: Riksgränsen i midsommar

jariarkko

Ny medlem
Min först besök i Riksgränsen:

blog71_redleft.jpg

blog71_friends.jpg

Video och hela rapport i http://planetskier.blogspot.fi/2012/07/midnight-sun-at-riksgransen.html

Jag känner att två bilder, varav noll är på skidåkning, med en länk till en blogg är mer marknadsföring än reserapport. Varför inte bara lägga in tex/bild/video här och sedan lägga en länk till bloggen i botten eller topppen av inlägget, kanske tom spara den smaskigaste bilden från resan till bloggen och nämna lite vackert att det är där den finns?

Jarle sa:
Jag känner att två bilder, varav noll är på skidåkning, med en länk till en blogg är mer marknadsföring än reserapport. Varför inte bara lägga in tex/bild/video här och sedan lägga en länk till bloggen i botten eller topppen av inlägget, kanske tom spara den smaskigaste bilden från resan till bloggen och nämna lite vackert att det är där den finns?
Vafan spelar det för roll? *Suck*

Jarle sa:
Varför inte bara lägga in tex/bild/video här och sedan lägga en länk till bloggen i botten eller topppen av inlägget, kanske tom spara den smaskigaste bilden från resan till bloggen och nämna lite vackert att det är där den finns?
Tack for detta.

Tänkte egentligen att läggä in videon, men det provade konstigt. (Är de nån som vet vad man borde använda mellan vimeo taggen i freeride artiklar? Video Id, url, eller iframe inte fungerar...)

Men du har rätt, det vore bäst om jag hade inkluderat lite mer. Jag tycker at det är inte en bra ide at kopiera allt, men en liten mängd text och lite mera video/bilder skulle ha varit bra... kanske nästä gång.

Tillbaka
Topp