Resesällskap till Val-d'Isère eller Cervinia

IlGustavo

Medlem
Tja!

Jag har några månader ledigt och tänkte dra ner mot Alperna. Jag har kanske ett boende fixat i Val-d'Isère under december och januari. Annars har jag tänkt sikta in mig på Italien och Cervinia.

Jag vill åka ner för att njuta och åka massa snowboard. Träffa skönt folk och må bra helt enkelt.

Det vore så klart roligt om någon skulle vilja följa med.

Skicka ett PM eller nåt om du vill hänga på och njuta av den riktiga snön och livet där nere!

/ Gustav

E på väg mot Cervinia 25 dec och stannar knappt två veckor. Åker med familjen och därmed har ingen att dra ut offpist med. Dessutom är jag grön i cervinia och Zermatt. jag vill gärna ha lite sällskap, helst offpist.

Jag e ju gammal som satan (38) men har oxå blivit en hyfsad åkare med åren. Gjort några säsonger, åkt mest bräda (i tjugo år nu, absurt) men har även på äldre dagar tagit upp skidåkningen. Senaste åren har jag åkt med UCPA (snowboard offpist) å än så länge så tillhör jag de bättre i gruppen (inte för att skryta utan för att du/ni skall veta att jag kan hålla i princip i vilket tempo som helst och kommer inte att sinka dig, kanske tvärtom, kan lära ut lite). Jag har all säkerhetsutrustning m.m., gått någon kurs i lavin/snö/sändare/lavinsökning.

Maila eller ring mig, så kör vi.
+46 707 821402
larsbernholm@hotmail.com

Mvh
Larsa

Tja!

Jag är helt öppen för distinationsförslag och skulle vara skitsugen på att hänge med om du hittar något intressent!

Jag heter Fabian, 23 år och bor i Stockholm Täby! Är dock helt ny på att åka skidor i alperna men har alltid drömmt om det då jag under hela min uppväxt kontinueligt har åkt skidor i Svenska fjällen. Är väldigt social, öppen och aktiv.

Hör gärna av dig om du hittar något och vill ha med skönt sällskap.

Fabian Spennare (FB)
fabian.spennare@hotmail.com
0701420537

Tillbaka
Topp