Resesälskap till St Anton februari

ScratchBC_Henke

Ny medlem
Tja, nu har jag trøttnat på att arbeta. Tagit mig ledigt från mitt jobb för att dra ner till alperna, närmare St Anton. Har tænkt att vara dær nere mellom 4 till 6 veckor enbart før att åka massa puder... samt en hel del afterski :). Hade varit kul om någon vill hænga med på resan... Kør ner med bil cirka den 31 jan, ær dock flexibel. Åker från oslo så det vore fint om ni bor længs vägen ner. Hør av er om detta låter intressant.

See ya in da mountains!

Henke

Jeg er også træt af jobbet. Har eksamen 28. Jan, så 31. Jan er perfekt for mig. Jeg regner med at ta af sted i ca. 1½ - 2 måneder. Jeg har lejlighed i Livigno i uge 9 og 10 og skal mødes med nogle drenge der….. du kunne evt. følge med.

Skriv til nice@email.dk hvis det lyder interessant

Jens

Hej,tycker det låter mycket trevligt.
Jag skulle kunna åka ner 31, men några dagar senare skulle passa mig utmärkt.
Hur har du tänkt lösa det med boende...Jag har lite på gång men inget helt klart...
Hör av dig..
/Martin

jag ska ner slutet jan/början feb och söker boende och eventuellt någon att åka ner med. ska stanna 2 månader eller hela säsongen ut.

hör gärna av dig...

Tjena!

Ska ner till St Anton den 14:e feb, stannar till slutet av mars. har boende i 1 vecka. Sen måste ja lösa nåt.. Hade varit kul med någons resesällskap!! vi hörs.. h_rosqvist@hotmail.com

Tjaa!
Hoppas tråden fortfarande är aktuell. Har planer på att ta mig ner till mig grabb i St. Anton runt det datum du tänker åka eventuellt senare. Jag är som de flesta andra flexibel när det gäller datum. Men jag är definitivt intresserad av resesällskap!
Hör av dig!

-Anna.

Tillbaka
Topp