Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Jag är 86:a, tjej o ska ner till chamonix till nästa säsong (06/07)! Någon som vill följa med? Tjej, kille? Det är ju roligare om man är fler! Gärna någon som snackar franska! Ålder 20-25!
Skriv i min gb!
Bodde där 04 och måste bara tillbaka, tänkte åka ner i början på dec i år och stanna till april någongång, vad är dina planer? Jobba eller bränna sparpengar??
Öhhh... det är fan maj, tycker inte ni planerar VINTERsäsongen lite väl tidigt? Först är det ju en grym sommarsäsong framför oss med massa roliga aktiviteter!
Tja! Jag ska också till cham till vintern!
Känneren tjej som kanske ska ner och jobba på southbar!
Men om inte hon ska ner kan man ju kanske behöva lite hjälp med boendefrågan.. hmm..
Hey. Jag har länge funderat på en säsong i Chamonix. Så till vintern blir det av, ligger precis i startfasen för planerande. Sakta men säkert. Gör lumpen för tillfället och muckar 7:e dec. Hade tänkte ta mina muckarpengar och åka ner redan veckan efter. Vad har ni för planer? /John
tja,
jag har bestämda planer på att dra ner å säsonga nu till vintern, och Cham är ett av de mest intressanta alternativen. Håller på att slå ihop mig med reskamrater och är intresserad av boende att dela.