Reskompis

Reskompis
Jag och en kompis (än så länge, vi blir kanske fler) tänkte åka till Riksgränsen/Abisko den 12 mars med nattåget och åker hem på onsdagkvällen den 17:e. Ev. om det skulle toksnöa så stannar vi kanske en dag till. Vi tänker gå på toppturer för att få härligt orörda lössnö-åk. David och i princip alla andra jag känner som kan tänkas följa med åker telisar med hudar så jag är alltid ensam brädåkare med snöskor. Det är bara att haka på!

Reskompis
Tjabba!
Är i samma sits. Har bara varit en långhelg till Hemsedal v2 så jag har fortfarande ett stort behov av brädåkning! Jag o en polare har snackat om att åka till Val d´lsère v 13 men han får ju aldrig tummen ur och bestämmer sig så jag vågar snart inte vänta längre. Så är du sugen på en vecka i frankrike är jag på. Kan i och för sig tänka mig vart som helst snart så länge det är neråt i Europa. Intresserad?

Reskompis
Tje! Sitter själv med tid över och ingen att åka med!! Kan tänka mig i stort sett vad som helst i Alperna! Åker helst den 20e mars... hör av dig

Reskompis
Mycket skidintresserad kille på 31 år. Åker nerför alla pister och utanför pister. Kör både skidor och snowboard.
Även några öl åker ner :)
Söker ressällskap så fort som möjligt, gärna redan nu till vecka 13. Billiga restresor finns
Maila mig på dragkamp@hotmail.com

Hälsningar
Anders

Tillbaka
Topp