Ungdomar idag är så otroligt lata..SleazyRider sa:qvenner:
Simmandet låter ju billigt men jag tror att jag tar flyget ändå om det bär iväg.. man är ju lite lat av sig=)
dina synder är din förlåtna mitt barn.. sitter och dväljs på ett kontor själv så jag vet hur det är att ha tråkigt och att vara tvungen att roa sig på egen hend;-)dutchess sa:usch förlåt, jag har haft tråkigt idag.
inte lat, bekväm;-)qvenner sa:Ungdomar idag är så otroligt lata..