Resrutt Whistler

ett_Hund

Ny medlem
Resrutt Whistler
Skulle behöva lite info hur man lättast/billigast tar sig till Whistler eller tips på annan bra åkning i området som kanske inte är riktigt lika dyr.

// Chrille

Resrutt Whistler
Lättast är att flyga till Vancouver o sen buss till Whistler.. Billigast är nog.. hmm.. ja simma över atlanten.. men det tar ju sån jääävla tid.. Mer prisvärt o flyga..
¨'
Jag köpte min biljett i förra veckan.. Åker 20e Nov.. biljetten kosta 7225kr.. Med Lufthansa

Hör av dig om du har andra frågor..

Resrutt Whistler
Jag tänkte sätta en SUPERJEEP med 44" däck i en container till Halifax från Island, lifta med fraktfartyget och bila genom hela landet från ost till väst!! Någon som är på?! HEE

Resrutt Whistler
qvenner:
Tack för tipset, hade på känn att det var Vancouver som gällde men var inte säker.
Simmandet låter ju billigt men jag tror att jag tar flyget ändå om det bär iväg.. man är ju lite lat av sig=)

Hur långt från Vancouver är det till Whistler på ett ungefär?

Resrutt Whistler
får man välja enhet själv?
Det är 12333244441211114000221249500378 myrsteg.

usch förlåt, jag har haft tråkigt idag. Det är 12 mil från vancouver.

Resrutt Whistler
dutchess sa:
usch förlåt, jag har haft tråkigt idag.
dina synder är din förlåtna mitt barn.. sitter och dväljs på ett kontor själv så jag vet hur det är att ha tråkigt och att vara tvungen att roa sig på egen hend;-)

faen 12 mil är ju inte så långt.. hmm.. faen.. vore ju najs med whistler i vinter.. men man lär väl få nöja sig med nån alp.. hmm, detta tål att tänkas på.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp