Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Restaurang Floriani, St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GClaesson" data-source="post: 209023" data-attributes="member: 64841"><p>Har fått jobb och boende på Floriani i St Anton, som diskpojke. Det här är väl ett långskott, men jag tänkte höra ifall det är någon mer som ska jobba där eller på något ställe i närheten. Blir min första säsong där nere, ser fram emot det riktigt mycket! Frågan är hur jag ska ta mig ner bara, hittade flyg från Arlanda till Innsbruck (tur o retur) för 1295:-! Känns som det blir så, det borde väl gå bussar till Anton från Innsbruck. Om det är någon som åkt samma resa så skulle jag gärna ta del av lite info. </p><p></p><p>/Gustav, Norrköping</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GClaesson, post: 209023, member: 64841"] Har fått jobb och boende på Floriani i St Anton, som diskpojke. Det här är väl ett långskott, men jag tänkte höra ifall det är någon mer som ska jobba där eller på något ställe i närheten. Blir min första säsong där nere, ser fram emot det riktigt mycket! Frågan är hur jag ska ta mig ner bara, hittade flyg från Arlanda till Innsbruck (tur o retur) för 1295:-! Känns som det blir så, det borde väl gå bussar till Anton från Innsbruck. Om det är någon som åkt samma resa så skulle jag gärna ta del av lite info. /Gustav, Norrköping [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Restaurang Floriani, St Anton
Tillbaka
Topp