Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Restaurang Floriani, St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LemmeL" data-source="post: 209040" data-attributes="member: 49567"><p>Det är nog flertalet som ska jobba där i närheten.. kanske 300 eller så. Så du lär hitta nån att hänga med där oxå.</p><p>Det är förövrigt ett helt ok ställe. Grattis till jobb och sånt.</p><p></p><p>Vad resan beträffar så är den ok. Vet andra som har tagit det hållet, alla kom ner helskinnade och utan kracher. Dock så blir det ingen mile-high om du tänker göka på toan. Planet går inte så högt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LemmeL, post: 209040, member: 49567"] Det är nog flertalet som ska jobba där i närheten.. kanske 300 eller så. Så du lär hitta nån att hänga med där oxå. Det är förövrigt ett helt ok ställe. Grattis till jobb och sånt. Vad resan beträffar så är den ok. Vet andra som har tagit det hållet, alla kom ner helskinnade och utan kracher. Dock så blir det ingen mile-high om du tänker göka på toan. Planet går inte så högt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Restaurang Floriani, St Anton
Tillbaka
Topp