Axl Aktiv medlem 2009-01-25 Resultatlistor x-games #1 Var hittar man resultaten från x-games? Hur gick det i big air skidor för wester? har bodin kört skoter än?
Var hittar man resultaten från x-games? Hur gick det i big air skidor för wester? har bodin kört skoter än?
ebba-t Ny medlem 2009-01-25 Resultatlistor x-games #2 simon dumont vann big air, inte helt oväntat...
Simonski Ny medlem 2009-01-25 Resultatlistor x-games #4 vare bara jag som tyckte sig se dumont med en annan attetyd och typ "lessen i ögat" ? imorse på big air tävlingen Senast ändrad: 2009-01-25
vare bara jag som tyckte sig se dumont med en annan attetyd och typ "lessen i ögat" ? imorse på big air tävlingen
Utter Aktiv medlem 2009-01-25 Resultatlistor x-games #5 Simonski sa: vare bara jag som tyckte sig se dumont med en annan attetyd och typ "lessen i ögat" ? imorse på big air tävlingen Klicka för att se resterande... Du hittar anledningen på www.rileypoor.com.
Simonski sa: vare bara jag som tyckte sig se dumont med en annan attetyd och typ "lessen i ögat" ? imorse på big air tävlingen Klicka för att se resterande... Du hittar anledningen på www.rileypoor.com.