Revelstoke 10/11

Revelstoke 10/11
Vi är fyra grabbar som ska dit och troligen vara där hela säsongen, beror på om vi får jobb,(annars drar vi ngn annanstans). Vi kommer troligen dit i slutet på november.

Revelstoke 10/11
Skönt att höra att du tycker det är najs. Ska dit med Dogge (ovan).
Vissa man snackar med säger att byn är boring. Upplevde du samma? Eller blir det vad man gör det till?

gurr

Revelstoke 10/11
GurraSilver sa:
Skönt att höra att du tycker det är najs. Ska dit med Dogge (ovan).
Vissa man snackar med säger att byn är boring. Upplevde du samma? Eller blir det vad man gör det till?

gurr
Det blir vad du gör det till, det är inte Ibiza men det är inte dött. Tisdagar är det 2$ öl på Regent och nya strippor i byn, onsdagar är det billigt käk, trubadur och en jäkla massa folk på Last Drop, fredag-lördag är det Regent/Out of bounds/Last drop. Det är mer eller mindre party större delen av veckan om man vill. Men det är inte världens största by så ha inte för höga förväntningar.

Revelstoke 10/11
DouglasThorell sa:
Vi är fyra grabbar som ska dit och troligen vara där hela säsongen, beror på om vi får jobb,(annars drar vi ngn annanstans). Vi kommer troligen dit i slutet på november.
Söker ni jobb på plats eller över internet? Sen har ni något boende för tillfället?

Revelstoke 10/11
Jo det är ju alltid så att saker blir vad man gör dom till.
Allt är ju inte bara fest utan det finns ett kanon bra Gym i stan Trans Canadian Gym och så har dom en riktigt hyggligt badpalats. Dom startade även upp ett tränings ställe för MMA precis när jag åkte hem så utrymme för träning finns.
Heta källor finns oxå att tillgå men då erfordras bil. Men det rekomenderas starkt.

Mvh Benixen

Revelstoke 10/11
Tja vi är tre st som åker till Revelstoke i början av Januari och troligtvis stannar i 2-3 månader. Någon som har något tips om boende eller möjligtvis några platser över?

Revelstoke 10/11
Tja,
Har lite boende på g men tappade två stycken precis. Gäller från januari till när liftarna stänger i april, hör av er till mig om ni är intresserade.
(Behöver vi folk f.o.m februari kommer jag söka det då.)

Tillbaka
Topp