Revelstoke 13/14

chewie_erlend

Ny medlem
Revelstoke 13/14
Vurderer å bo noen måneder i Revelstoke til vinteren fra ca. midten av desember til mars/april.

Er det noen andre som vurderer det samme og som kanskje vil dele på plass å bo evt. bil?

Send gjerne mail:
chewie_erlend@hotmail.com

Revelstoke 13/14
Jeg tenker akkuriat det samme! Jeg skal dit fra tidlig januar til mars\april, avhengig av sesongen.
Jeg driver å prøver å skaffe meg et sted å bo, får svar iløpet av uken tror jeg.
Hvordan går det med deg?

Revelstoke 13/14
Hei!

Jeg har funnet en plass å bo til 1840 canadiske dollar per mnd, dvs. litt over 10 000kr/mnd etter skatt. Motellet har 2 Queen size beds, kjøkken og tv/internett.

Drar dit sammen med broren min fra desember til midten av januar, men blir der alene derifra.

Enn med deg? Drar du alene eller?

Revelstoke 13/14
Ja jeg drar alene. Skal til New York med min mor over nyttår så ser jeg når jeg tusler en tur over til Revelstoke når jeg har gjort ferdig USA. Driver å prater med en dame som kanskje har plass til meg og kanskje en til. Får svar til uken. Men 5000 i mnden er ganske far fetched tror jeg. Kan skaffe ganske mye billigere steder å bo. Knakjse lettere å gjøre det som to personer. Har du booket for lang tid nå eller?

Revelstoke 13/14
Har ikke booket noe nei, tenkte å vente å se om jeg fant noe billigere. Kunne vente med å booke helt til september/oktober med den plassen hvertfall.

Ja er kanskje litt lettere å booke med 2 personer. Synes kanskje 5000kr per mnd var litt i dyreste laget jeg også, men hadde gått til nød.

Hvordan var den plassen du kanskje fikk tak i da?

Tillbaka
Topp