Revelstoke 2014

VMoberg

Ny medlem
Revelstoke 2014
Vi är 4 personer som drar till Revelstoke 3 månader januari - mars. :)
Letar boende förfullt, så tänkte höra ifall det är någon som varit där nyligen och som kanske har några kontakter?
Eller har tips på var man kan leta?

Revelstoke 2014
Tipset är att kolla craigslist alt. försöka få tag på någon person som är där redan idag,det ska även finnas en lokaltidningn eller liknande där det finns massa annonser om boende och övrigt just för revy men jag kommer fan inte ihåg va den heter...se upp för scammers för de finns det gott om på dessa sidor.

Så om ni hittar något intressant ställe, be då någon som är i Revy att gå dit och möt hyresvärden, kolla in lägenheten så han faktiskt har tillgång till boendet, när ni väl sedan flyttar in gör en lista ihop med hyresvärden på saker i lägenheten som är slitna/halvtrasiga annars kommer ni troligtvis få betala för detta då ni flyttar ut.

edit: Hittade sidan: http://list.thestoke.ca/

Senast ändrad:
Revelstoke 2014
Dåså, är det någon mer som tänkt sig göra en full säsong? Jag sitter och tagga för fullt just nu, åker till Whistler om en vecka för några månader DH, sen blir det Revelstoke i typ slutet på oktober. Någon annan som tänkt komma i tid och vill dela ett najsare hus? Ha det gött!

Revelstoke 2014
Jeg tenker akkuriat det samme! Jeg skal dit fra tidlig januar til mars\april, avhengig av sesongen.
Jeg driver å prøver å skaffe meg et sted å bo, får svar iløpet av uken tror jeg.
Hvordan går det med dere?

Revelstoke 2014
vestis sa:
Dåså, är det någon mer som tänkt sig göra en full säsong? Jag sitter och tagga för fullt just nu, åker till Whistler om en vecka för några månader DH, sen blir det Revelstoke i typ slutet på oktober. Någon annan som tänkt komma i tid och vill dela ett najsare hus? Ha det gött!
Hej, jag tänkte köra upp till Revelstoke från Vancouver runt den 11'e Nov, är flexibel på datum om någon är sugen på att åka med.
Inte fixat nått boende för säsongen, tänkte ta det på plats.. / Peter

Tillbaka
Topp