Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hejsan!
Vi har nu tagit oss till Revelstoke och letar boende.
Vi delar gärna om någon har rum/sängar att hyra ut för att sänka sina kostnader lite.
Ni kan nå oss här på forumet eller på tel 250-814-4429
Ja, det var ju inte det svaret vi ville ha men det var ju iaf arligt
Vi har faktiskt varit och tittat pa nagra boenden redan, fragan ar ju bara hur sunkigt man kan tanka sig att bo...
Ar du har i Revelstoke nu eller?
Ja, det var ju inte det svaret vi ville ha men det var ju iaf arligt
Vi har faktiskt varit och tittat pa nagra boenden redan, fragan ar ju bara hur sunkigt man kan tanka sig att bo...
Ar du har i Revelstoke nu eller?
Finns säkert en del rum att hyra om ni letar lite och kan tänka er att bo i delar som BigEddy, ArrowHeights mm som inte ligger supercentralt! Men folk lär ju veta vad dom kan ta betalt i hyra iår.. Byn är ju inte direkt byggd för säsongare, och tacka faan för de!
Ska ni vara där hela säsongen eller?
Tur man har sitt eget Casa (del JeyBee) med världens skönaste 7 dudes inhyrda redan!
De stallen vi tittat pa har legat typ 20min utanfor byn. Vi har bland annat tittat pa en trailer haha och ett par andra hus som var (om mojligt) annu mer redneck...
Planen ar att stanna har hela sasongen om vi hittar jobb och sa. Har du/ni jobb redan eller?
Men du vet ju vem du ska prata med om nan av de skona dudsen far for sig att aka hem
Whaaat? Vi åker inte över halva världen för att jobba, jag bor i samma lya som jeybee och ingen av oss ska knega. Kan tänka mig att det är svårt att få jobb på ett så litet ställe? Ska du jobba?
Är det dubbeltrailern du har tittat på? Isf var jag också inne på att hyra den ett tag, tänk dig en sliten, rostig pickis med en skoter på flaket parkerad på tomten, blir inte finare än så
Om någon har en soffa som man kan slagga på från slutet av januari så hade detta varit guld! Är väl lite sen, så med största sannolikhet blir det Samesun-hostelet. Men om någon har något så är jag intresserad som sagt!