R
R-R
Guest
Ride the Cow 2011 - hur tänkte de?
Jag undersökte lite nu på att kanske köra Ride The Cow 2011, vad som skulle vara min första freeride-tävling. jag går på ett gymnasium som är lite speciellt, de älskar att lägga prov precis innan lovet börjar(i det här fallet påsklovet). Jag är säker på att massa människor som är intresserade av en sådan här tävling jobbar på dagarna, eller går i skolan, och kan inte missa en dag så här. Därför undrar jag - Varför lägga tävlingen fredag-lördag och inte lördag-söndag?
Känns sådär mittemellan-smart, i alla fall ur mitt perspektiv.
Skulle kännas bra om det fanns några här som höll med mig, och om det skulle bli aktuellt, om vi kunde skapa en diskussion om att ändra datumet för tävlingen till helgen(lördag-söndag)istället.
Mvh
R-R, ledsen och besviken
EDIT: Ska såklart vara i Tävlingar-delen, jag är ledsen, men om någon orkar kan du ju flytta den? Då hade du varit en ängel!
Känns sådär mittemellan-smart, i alla fall ur mitt perspektiv.
Skulle kännas bra om det fanns några här som höll med mig, och om det skulle bli aktuellt, om vi kunde skapa en diskussion om att ändra datumet för tävlingen till helgen(lördag-söndag)istället.
Mvh
R-R, ledsen och besviken
EDIT: Ska såklart vara i Tävlingar-delen, jag är ledsen, men om någon orkar kan du ju flytta den? Då hade du varit en ängel!
Senast ändrad: