vskogh
Ny medlem
Ride Timeless 159 -04?
Gjorde ett av de berömda spontaninköpen för ett tag sedan. Jag va ute efter en ganska billig bräda men som fortfarande va hyffsad. Anledninge till det är att jag ska satsa på Telemark men fortfarande vill ha en bräda.
Efter att ha räknat efterinsåg jag genast att jag spenderat 13 vintrar på Snowboard och har således hunnit bli ganska duktig <-inte det minsta självkritisk
Nä men ärligt, jag anser mig vara en duktig snowboardåkare, notera åkare. Håller alltså knappt till i pipen eller parken alls. Det är friåkning jag gillar.
Iaf, jag köpte helt sonika en Ride Timeless 159 cm lång från fjolåret.
Den verkar sjysst men jag vet egentligen inget om den. Kommer jag blir nöjd?
Är förövrigt 176 cm lång och väger ungefär 82-83 kg. Åker tungt och fort tillsammans med mycket kraft.
Efter att ha räknat efterinsåg jag genast att jag spenderat 13 vintrar på Snowboard och har således hunnit bli ganska duktig <-inte det minsta självkritisk
Nä men ärligt, jag anser mig vara en duktig snowboardåkare, notera åkare. Håller alltså knappt till i pipen eller parken alls. Det är friåkning jag gillar.
Iaf, jag köpte helt sonika en Ride Timeless 159 cm lång från fjolåret.
Den verkar sjysst men jag vet egentligen inget om den. Kommer jag blir nöjd?
Är förövrigt 176 cm lång och väger ungefär 82-83 kg. Åker tungt och fort tillsammans med mycket kraft.