ride

ride
jag vet inte hur catalyst är men jag är ca:175 väger ca:60 och kör på en ride control 155 och jag tycker den funkar skitbra i offpist park och pist. den kanske e lite hårdare än vad jag gillar men funkar änså perfa...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp