Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Riksgränsen /Björkliden 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrick_A" data-source="post: 1028834" data-attributes="member: 77203"><p>Kaian : Det skiljer sig en del mellan de olika orterna! jag har gjort tre säsonger som liftskötare/liftvärd i gränsen o då har det största delen varit arbete i liften, Vi har även haft två tjänster som "avbytare" deras uppgift är att lösa av liftvärdarna på deras luncher, se till så att mat kommer ut på fjällets personal, hämta o lämna gäster/personal*/utrustning som kan tänkas behövas. </p><p>Jag tyckte det var roligast som avbytare man är lite friare o inte låst till samma ställe hela tiden! Fast jobbet vid liften hade ju sina fördelar det med, fick mkt nära gästkontakt och har många trevliga minnen därifrån!</p><p>Björkliden kan jag inte riktigt svara för, har inte jobbat där något, det ända jag vet är att personalen är riktigt trevliga.</p><p></p><p>Vi syns i gränsen om du hamnar där! </p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrick_A, post: 1028834, member: 77203"] Kaian : Det skiljer sig en del mellan de olika orterna! jag har gjort tre säsonger som liftskötare/liftvärd i gränsen o då har det största delen varit arbete i liften, Vi har även haft två tjänster som "avbytare" deras uppgift är att lösa av liftvärdarna på deras luncher, se till så att mat kommer ut på fjällets personal, hämta o lämna gäster/personal*/utrustning som kan tänkas behövas. Jag tyckte det var roligast som avbytare man är lite friare o inte låst till samma ställe hela tiden! Fast jobbet vid liften hade ju sina fördelar det med, fick mkt nära gästkontakt och har många trevliga minnen därifrån! Björkliden kan jag inte riktigt svara för, har inte jobbat där något, det ända jag vet är att personalen är riktigt trevliga. Vi syns i gränsen om du hamnar där! mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Riksgränsen /Björkliden 13/14
Tillbaka
Topp