Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snackat med Lina eller? Jag är också lite osäker på datumen nämligenPNyberg sa:www.bigmountain.se
17-19 maj har jag för mig.
Har jag inte gjort. Dock hoppas jag verkligen att de lägger det tidigare eller senare så att jag kan fira 17 maj i Oslo med min tjej!Heinz_p sa:Snackat med Lina eller? Jag är också lite osäker på datumen nämligenPNyberg sa:www.bigmountain.se
17-19 maj har jag för mig.![]()
oppsihoppsi vill jag säg!Hasse_Lindborg sa:Det var på Lottens Blog jag såg det...
Kollade nyss på hemsidan, var också orolig för det. Stod att man fick köra om man hade föräldrars tillstånd!R-R sa:Hur var det nu igen? Var det 18-årsgräns? Löjligt i så fall.
Om inte annat ha en junior klass, är dåligt med freeride tävlingar för yngre är inte så där jätte kul att ställa sig uppe på start linjen med henke och gänget första gången man ska tävla.PNyberg sa:Kanske dags att de arrangerar ett junior NM?
haha kan tänka mig det... Lite segt lixom, en spinkig 16-åring mot Reine hahaWilliamS sa:Om inte annat ha en junior klass, är dåligt med freeride tävlingar för yngre är inte så där jätte kul att ställa sig uppe på start linjen med henke och gänget första gången man ska tävla.PNyberg sa:Kanske dags att de arrangerar ett junior NM?
Är väl skitkul att för en gångs skull få tävla mot världsstjärnorna?WilliamS sa:Om inte annat ha en junior klass, är dåligt med freeride tävlingar för yngre är inte så där jätte kul att ställa sig uppe på start linjen med henke och gänget första gången man ska tävla.
Ballt med pommac på banketten liksom..PNyberg sa:Kanske dags att de arrangerar ett junior NM?
Du behöver var en såpass grym åkare så att du kan ta en förlust med glädje.Sonite sa:Lyfter tråden lite och slänger in en liten fråga.
Funderar på att anmäla mig i skidklassen i år men klurar lite på vilken klass man "bör" hålla. Jag är väl medveten om att jag antagligen kommer hamna bland de sista men det är inget som direkt stör mig. Hur är stämningen bland åkarna, bör man vara "jävligt grym" för att ens visa sig vid start? Antar att många är nervösa över samma sak som jag men man vill ju gärna inte vara ljusår sämre än alla andra...![]()
Väldigt olika, går inte att säga. Ibland är det alldeles för mycket snö, puder etc. Ibland är det mest sten och mossa med lite skön socker/isblandning lite här och där.Axel-br sa:Hur är det med snön sådär sent på året uppe i riksgränsen?
Hörru, ryktet går att du flyttat ner till Borlänge för rörläggning. Kommer du hänga något i gränsen i år ändå?TT sa:
Jag är inne på lite samma funderingar. Är det bara helsponsrade proffs med eller kan en glad amatör med 10 års portnötande (ingen jibber alltså) och en säsong i st anton som enda meriter ställa upp eller har man inget där att göra i så fall? Såg att x-travel har ett \"freeride camp\" där precis innan. Är det några som planerar att åka på det? Kan man anmäla sig och bestämma sig på plats? Låter lite saftigt med 900 kr i startavgift för något man inte vet om man alls kan va med på. :/Sonite sa:Lyfter tråden lite och slänger in en liten fråga.
Funderar på att anmäla mig i skidklassen i år men klurar lite på vilken klass man \"bör\" hålla. Jag är väl medveten om att jag antagligen kommer hamna bland de sista men det är inget som direkt stör mig. Hur är stämningen bland åkarna, bör man vara \"jävligt grym\" för att ens visa sig vid start? Antar att många är nervösa över samma sak som jag men man vill ju gärna inte vara ljusår sämre än alla andra...![]()
Det där kanske iofs låter lite mer lagom att börja med. Kände inte till det sen innan.Tanken med RTC är istället att vara som en inkörsport för nybörjare då det ska finna möjligheter att åka stort vitt fält för den som är ny och vill testa tävlingsmomentet samt stora dropps för den mer rutinerade som Rasmus som drog ett grym förra året...
Haha, tvivlar på det...Peppe_scott sa:Visar det sig även att du är så pass grym att du vinner Ride The Cow, då har du en fribiljett till NM!