Riktiga filmer med skid/snowboard handling

drejjan

Ny medlem
Som topic lyder, sitter ni inne på några fräcka "vanliga" filmer med handling som innefattar snowboard/skidor eller dylika extremsporter. Jag själv hade en för några år sedan, tror den hette Extreme ops eller något sådant... http://www.imdb.com/title/tt0283160/ Där fanns den..

Hade även en om en kille som flyttade till en by med sin flickvän(?), de hyrde en lägenhet av en blind gubbe, hon började jobba på ett café och han var ute och åkte.. har för mig att han blev "mobbad" av de andra åkarna...

Vore kul o hitta lite fler filmer med lite handling, men som även innehöll snowboard/skid åkning också!

snowroller den skulle aldrig tagits upp om inte jag skrev det.

Aspen extreme är dyngfet, sköna åttor, uuuusel handling. Helt grym helt enkelt, cred att killen spelade i den där dassiga tv serien om den kadensiske polisen i Chicago också.

intehåller inte nån av xxx eller vad den nu heter, lite snowboardåkning?:p Asså de där actionfilmerna där någon extremsportare blir hemlig agent:D

Ice Spiders en riktigt högklassig rulle! Eller...
Höjdpunkten är när huvudpersonen "Dash" ska "göra upp" med spindlarna i Half-pipen..

Finns en norsk films om heter Switch som Peter Stormare har en av huvudrollerna i. Filmen är lite B men är ändå jäkligt bra konstigt nog. Tjejen som spelar Nina är ju inte helt fel heller.

v-larsson sa:
Finns en norsk films om heter Switch som Peter Stormare har en av huvudrollerna i. Filmen är lite B men är ändå jäkligt bra konstigt nog. Tjejen som spelar Nina är ju inte helt fel heller.
fick mig att tänka på Kill Buljo som är sevärd :D

Tillbaka
Topp