Ripcurl byxor, bruna Tipps på jackor?

Spajderman

Ny medlem
Jao som topicen lyder letar jag jacka till ett par Ripcurl byxor som inhandlades förra året..
Hittar ingen bild på brallorna på sidor då det är fjolårets modell, samma prob på google där dom inte finns så får beskriva dom lite =))
Byxorna är bruna med en del inslag av beige med mycket utsmyckning av massa fickor, logger osv. en del fakade lagningar som ja inte kmr på bättre namn till =)
Ganska baggy modell, aja letar jacka som sagt..

Kom gärna med länk tipps! =) hare

ljusblå är snyggt med brunt,, även chockrosa :)

jag använder också ett par bruna RC braxor, och till den har jag en vit jacka med lite bruna mönster.
ganska snyggt tycker jag då, men det är ju helt upp till dig.. palla gå efter vad andra tycker :P kör det du tycker ser bra ut (Y)

Zacke92 sa:
jag använder också ett par bruna RC braxor, och till den har jag en vit jacka med lite bruna mönster.
ganska snyggt tycker jag då, men det är ju helt upp till dig.. palla gå efter vad andra tycker :P kör det du tycker ser bra ut (Y)
Yes mannen, frågade efter tips givetvis är det hos mig det avgör om jag köper jackan eller inte =) Frågar för jag än så länge inte hittat ngn som jag anser vara värdig att lägga ett par tusenlappar på .. har stuga i vemdalen så vart i den shoppen, vet att björnrike även har en bra shop men dom brukar ha relativt samma utbud.. Även tittat på intersport här i stan samt stadium och seafun (där jag köpte brallorna, bra skate affär)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp