Roadtrip i BC,hjälpsamt folk söker

fablenine

Ny medlem
Vi är två killar som är på roadtrip i British Columbia i vårt camperhome och är just nu vid Red Mtn, men skall inom några dagar fortsätta upp i landet.
Vår resplan är Fernie-Kimberly-Lake Louise-Kicking Horse-Revelstoke och sen avsluta allt i Whistler, och undrar här med om det finns några som är villiga att låna/hyra ut en parkeringsplats och lite el för en stund.Om det skulle vara så så är vi villiga att lägga en slant till hushållskassan och bidra med gott sällskap, haha..

/Fabian&Alexander

Tjena,

Jag skulle rekommendera att ni skippar Kimberly för ärligt det är inte mycke att ha. Ios så kan det väl vara kul om det är tok mycke snö men det finns alltid mer snö på andra ställen.

Jag skulle rekommendera att ni stannar förbi Whitewater på vägen till Fernie och sen åker till Castle Mountain och därefter upp til LL och KH.

Ha det så kul och jag är jäkla avis på er. Har alltid velat åka på turne i husbil i rockeysarna.

Tex

TexMurphy sa:
Tjena,

Jag skulle rekommendera att ni stannar förbi Whitewater på vägen till Fernie
Tex
håller med. Personalen i white water är grymt trevliga vi fick hyra el där för nästan ingenting. liftkorten är också billiga. Kan även rekomendera biltvätten i golden och campingen i lake louise

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp