Roadtrip NZ!!

catolino

Ny medlem
Roadtrip NZ!!
Tjenare!
Sitter och fantiserar....vill att ni ska forestalla Er>

Ett hoppflock av likasinnade som drar ner till NZ eller Argentina for att forhindra ev depressioner nar snon pa vara breddgrader fortvivlat smalter bort, mitt framfor vara ogon. Pa plats uppsoker vi en skrotverkstad och raddar en minibuss ifran sin dodsdom.
Pyntar ut den med all skidutrustning och sparkar sedan igang andra sansongen med en roadtrip. The roadtrip.
Tar oss sedan runt till olika skidstationer, och stannar sa lange vi tillfredstalls.

Funderar nagon i mina baner eller liknande...? E nagon pa!?
Ha/det!

Roadtrip NZ!!
Det vore faktiskt inte helt fel! Problemet är bara att jag pluggar men du kan ju alltid ringa mig om cirka två år så hänger jag med...

Roadtrip NZ!!
Tja!

Jag har redan gjort en roadtripp i NZ fast på sensommaren, låter som ett intressant projekt, om ni beslutar er för att sätta det i verklighet maila mig så kan jag om inte annat iallafall hjälp till med lite tips. Jag har även rest runt i Argentina/Chile på sommaren men tror dock att den bästa åkningen finns i Chile. Köpa bil gör man beroende på var valutan är billigast. Och ett gott råd köp inte Folkabuss. De är luftkylda (de gamla, om den överlever mer än ett bergspass så blir jag impad) köp en ful japansk minibuss istället, ocoolt men galet mycket bättre, smartare, ekonomiskare.

Fredde, freddeb@yahoo.com

Roadtrip NZ!!
Tjena,
Helt klart intressant projekt, var i Argentina/Chile den gångna säsongen och reste rundor ibland skidorterna fast med buss, smidigt till tusen och billigt dessutom. Definitivt en fördel om man inte kan spanska och måste fråga efter vägen också Bästa åkningen finns definitivt i Argentina, Las Lenas spöar mycket i europa när det gäller åkning, snackar vi charmig by spöar den nog inte ens rinkeby...(har iofs aldrig varit i rinkeby så vaf vet jag föresten...) Om det blir NZ till sommaren är jag intresserad av att hänga på. Hör av dig om det blir aktuellt!

Roadtrip NZ!!
oj oj oj....jag säger då det. skulle lugnt dra till NZ igen och den underbaraste platsen på jorden..queenstown *suck* :)
ni kommer få sjukt kul om ni drar till queenstown på vintern (deras vinter). underbart vackert ställe, trevligaste människorna, och så finns ju tardis...och fergburger...oj, nu drömde jag mig iväg lite men om ni vill veta lite om q-town så har jag bott där i ca 5 månader.

tjing tjing
amelie

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp