Tycker att 174 känns väldigt kort till dig. Som tidigare nämnts så gör den indragna skärningen, rockerprofilen och monteringen att skidan känns kort. Tycker 182 är helt rätt längd för dig och ser helt enkelt inte att du blir nöjd om du går kortare.
//jens, tech-rep Salomon