Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Rodeo på studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 315678" data-attributes="member: 58560"><p>Tjenare.. när jag gör lincon så slänger jag mig snett bakåt åt höger. Mitt vanliga håll att snurra är åt vänster, men om jag ska göra rodeo på studsmatta som jag är rätt ny på så blir det att jag snurrar halvvarvet åt höger ist för vänster...</p><p></p><p>Någon som vet vad som blir fel och vart det går fel... för om man kollar på alla skidsnubbar som drar rodeo så är det ju kast höger snurr vänster och tvärtom ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 315678, member: 58560"] Tjenare.. när jag gör lincon så slänger jag mig snett bakåt åt höger. Mitt vanliga håll att snurra är åt vänster, men om jag ska göra rodeo på studsmatta som jag är rätt ny på så blir det att jag snurrar halvvarvet åt höger ist för vänster... Någon som vet vad som blir fel och vart det går fel... för om man kollar på alla skidsnubbar som drar rodeo så är det ju kast höger snurr vänster och tvärtom .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Rodeo på studsmatta
Tillbaka
Topp