Rökning i liftkön?

Rökning i liftkön?
marer sa:
evol1 sa:
Janni sa:
Det är väl snarare att det är jäkligt äckligt? Jag tycker det är skitvidrigt när någon står och röker bredvid och blåser ut röken i ansiktet på en. Det är ju i röken många av gifterna är och jag har inte valt att få i mig skiten. Sen luktar det blä
Okej, jag förstår. Hur tänker du kring; Israel/ Palestina konflikten? Om du ställer det i rellation menar jag?
haha, helt enormt vad ägd du blev evol1.
eh, soft. Fast på nåt sätt som jag inte riktigt förstår är jag rädd!?
Men jag är väl lite mosig efter en dag i backen =)
Ha ett underbart liv vänner....

Rökning i liftkön?
tycker inte det är något fel i att röka-fattar bara inte varför göra det i skidbacken när man kan andas in så härlig och frisk luft:)

Rökning i liftkön?
Rökning, jag vet inte... jag kommer att tänka på när jag och en kompis var unga och gröna och på vår första resa till Whistler. Vi är på väg upp i kabinen och får ett par äldre män som sällskap. De frågar respektfullt om det är OK om de tar en cigarett. Ingen fara! svarar vi. Ca en kvart senare kliver två fnissande passiva marijuanarökare ur en rökfylld kabin.

A strong, sweet smell of incense!

Rökning i liftkön?
Jag undrar vad alla rökare skulle tycka om man började fisa dom i ansiktet, inga små smygare heller utan riktiga stinkade äggskitar. Det är faktiskt mindre otrevligt än att få den helvetes ciggarettröken ner i lungorna.

Rökning i liftkön?
Man röker inte i liftkön....

Röker man i liften så fimpar man f-n inte från liften utan man tar med sig fimpen...

Överhuvudtaget så tar man alltid med sig fimparna från berget till soptunna....

Tillbaka
Topp