RollerBlade Franky Comp Skate

zebblom

Ny medlem
tjena
jag funderar på att köpa inlines från usa, och jag undrar om någon har testat
RollerBlade Franky Comp Skate. och kan ge nått sorts uttalande om dom. om dom inte är bra så skulle jag gärna höra vilka som är bra. och till vilken åkstil m.m dom passar.

Om du ska ha aggressives, beställ fra grindhouse.de utöver det så har jag bara dåliga erfarenheter av rolleblade, knäckta skenor, spruckna skor osv...

gå in på www.inlinewarehouse.com (inlinewarehouse) jag kör på ett par rollerblade alex broskow pro modell...... frakt till sverige 400:- inkl. moms.... plus 25% i tullkostnad

Razor Shima 5 är galet grymma, kanske något att satsa på!? Roces har jag alldrig haft bra erfarenheter av, men dom är personliga ( mina fötter ).. På siståne har dom dock fått till sina blades till det bättre. Men allt är ju som sagt personligt, om du kört på Roces innan blir du nog inte besviken, men fundera på antingen Razor lr USD innan du bestämmer dig.. Peace

fast hade inte tänkt att lägga ut mer än 2000 typ, är USD ett bra val då? funderar på dom eller SALOMON Chaz Sands Special, har hört att usd skenorna kan gå sönder om det är suspension, vilka ska man välja?

Har ett par RB TRS Franky Morales, tycker dom e grymt bra!.. dock ganska hård liner med de e bara byta den om man inte skulle gilla de ;D.. ja tycker iallafall dom e grymma!..

Tillbaka
Topp