Rollinsnow Bad gastein

Hemilae

Ny medlem
Rollinsnow Bad gastein
Tjena, vi är nu några killar som funderar på att åka med Rollin snow till Bad Gastein på någon av sportlovsveckorna. Så nu tänkte jag bara kolla här ifall det är någon som har någon erfarenhet av Rollin snow? Är det mycket folk som åker med dem?
Sen hur är det med utelivet där nere ifall några av oss är under 18? ;)
Är det ungefär lika mycket killar som tjejer som reser med dem?
Och sista frågan,, är det någon här som ska ner dit med Rollin snow på sportlovsveckorna ? :)

Rollinsnow Bad gastein
Jag åkte med Rollin nyåret 2008/2009 till Serre Chevalier. Allt fungerade smidigt och det blev inget strul på något sätt och ledarna var schyssta. Jag antar att du är kille och för att göra dig besviken (eller kanske glad ;) ) så måste jag säga att 80% var dudes. Dock blir allt vad man gör det till och om du kan bota torkan i de nedre regionerna med en desto blötare kväll i de övre (nu snackar vi öl och endast öl) så kan ni nog få till ett hejdundrandes kalas.

Frid vare med dej

Rollinsnow Bad gastein
Tack för ett bra svar. :) , känns lite tråkigt att det är så mycket killar, men o andra sidan så lär de ju finnas gott om de motsatta könet där nere.;) Men vilken va medelåldern på folket som åkte med? :)

Rollinsnow Bad gastein
Jag har rest med Rollinsnow ett antal gånger nu och tycker alltid det har funkat perfekt. Fattar inte varför man ska åka med något annat resebolag när Rollin'Snow ändå är billigare och det då bara är ungdomar. kompisar som åkt med andra resebolag har fått betala mer och sen haft sjukt osoft ditresa och aktiviteter eftersom det varit barnfamiljer och 40+ med på resan......

jag var också med på nyår i serre och då var det en del dudes! dock på sportloven när jag varit med har det varit typ 50-50 tjejer och killar, så det är nog inget å oroa sig för... ähh åk bara, det kommer bli sjukt kul! och det är ju inget program eller något man måste följa, så vill man bara åka och inte festa något går det precis lika bra!!

Rollinsnow Bad gastein
mixmox sa:
Tjena, vi är nu några killar som funderar på att åka med Rollin snow till Bad Gastein på någon av sportlovsveckorna. Så nu tänkte jag bara kolla här ifall det är någon som har någon erfarenhet av Rollin snow? Är det mycket folk som åker med dem?
Sen hur är det med utelivet där nere ifall några av oss är under 18? ;)
Är det ungefär lika mycket killar som tjejer som reser med dem?
Och sista frågan,, är det någon här som ska ner dit med Rollin snow på sportlovsveckorna ? :)
Tja :) Är faktiskt i din situation jag med vi är ett tjej gäng som är intresserade av Bad Gastein med RollinSnow, dock är jag inte helt hundra på om vi väljer Val Thorens istället. När det gäller att vara under arton så har jag varit ute förra vintern under arton och då har det inte varit några problem, i mataffärer kan man också köpa alkohol i. I år är man dock arton så slipper tänka på sånt :).

Rollinsnow Bad gastein
vi är cirka 4 personer som nyss bokade resan till bad gastein med dom vecka 8. nu är det bara hoppas på lite fint snöfall tills dess :)

Tillbaka
Topp