rollinsnow railjam 3e okt linköping. bilder

Efterfest problemet är nu löst. Det blir allas vårt egna underbarn Jon "Olsson" Häggzor som har tagit sig an uppgiften. Han har tagit sig friheten att kasta ut sina föräldrar. Fick även reda på att han nyss varit på BILTEMA å köppt en bålskål, 1.5 m diameter. AFTERPADHIIIIIII!!!!

fick nu reda på att han ställt in, verkar vela lite ynglingen. så NO PARTY in Ryd:(

haha tyst byxmannen försök inte skylla ifrån dig ansvaret! Alla vet att du lovade efterfest men sen faila när du skulle hyra MC donalds clownen! och därefter tappa allt ditt självförtroende och nu ligger i fosterställning nere i ett hörn i källarn och hostar och vägrar att åka på railjam;)

MC donalds clownen sa att han bara höll fest för barn, och då kände jag att de skulle vara tråkigt för dig att festa själv:) så du borde vara tacksam

Tkr att mc donals clownen hade vart skit kul!

Men jonsson har du ngt elr?

Senast ändrad:
Där ser du byxmannen! ditt svek har spridit sig långt ner i folks hjärtan! BTW du är 18 och bor hemma va? undrar bara;)

Jag har ju då hela 19 kr kvar på studiebidraget efter att jag betalat anmälningsavgiften. Någon som vet hur mycket efterfestande det kan bli med den förmögenheten... :'(

tycker vi säger en tid vi ses på stan och drar till nått ställe utan vakter och bara går lösa på skumpan! men tycker vi snackar ihop oss imorgon sen är alla som är över 20 skyldiga att gå till systemet innan kl 1600 då dom stänger!

PEPP! :D hela smoof + fler åker upp kl 8 imorgon!
vore grymt med efterfest!

ditt förslag låter fint, jonssonski!

ähh de e itte så noga vi soverla i bilen ellr ngt haha, de löser sig :) har itte snackat me dom andra om d

Tillbaka
Topp