Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rom - en sorts reflektion
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="N-E" data-source="post: 1041069" data-attributes="member: 145693"><p>HAHA helt fantastiskt.</p><p></p><p></p><p>Jag var i Rom med familjen för en massa år sedan, minns att jag tyckte det var dyrt som fan.</p><p></p><p> Det är ju vanligt att ens snor blir rätt så svart när man chillar i storstäder och andas in diverse avgaser hela dagarna, men tror fan aldrig det varit så illa som när jag var i Rom. Efter en dag på stan snöt man ju typ ut olja genom näsan. Alla röker överallt, och känns som det finns mer vespor och mopeder än det finns Sverigedemokrater i Skåne. </p><p></p><p>Man var också tvungen att betala extra om man ville inta sin espresso sittande, vilket kändes märkligt. Och kösystem är obefintligt. </p><p></p><p></p><p>Men ja, riktigt fin stad, om man är en historietönt som jag så trivs man nog som fisken i vattnet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="N-E, post: 1041069, member: 145693"] HAHA helt fantastiskt. Jag var i Rom med familjen för en massa år sedan, minns att jag tyckte det var dyrt som fan. Det är ju vanligt att ens snor blir rätt så svart när man chillar i storstäder och andas in diverse avgaser hela dagarna, men tror fan aldrig det varit så illa som när jag var i Rom. Efter en dag på stan snöt man ju typ ut olja genom näsan. Alla röker överallt, och känns som det finns mer vespor och mopeder än det finns Sverigedemokrater i Skåne. Man var också tvungen att betala extra om man ville inta sin espresso sittande, vilket kändes märkligt. Och kösystem är obefintligt. Men ja, riktigt fin stad, om man är en historietönt som jag så trivs man nog som fisken i vattnet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rom - en sorts reflektion
Tillbaka
Topp