Romme bygger ut!

rimbognagarn

Ny medlem
Romme bygger ut!
"Hej, Ett stort tack till alla skolor som besökt oss i vintern.

Nästa säsong fyller Romme Alpin 20 år!
Det firar vi med en stor spännande utbyggnad av anläggningen.
Vi bygger ett helt nytt skidområde med 5 km ny pistläng.

Till de nya backarna kommer en ny 6-stols expresslift att ta dig.
Romme Alpin har därmed skiddåkning från inte en, utan TVÅ toppar!"

Detta mail fick jag av Romme här om dagen. Är det någon som vet något mer om denna utbyggnad?

Romme bygger ut!
jag har bara hört att dom ska bygga ut , men ej att dom skulle bygga ut så mycket :)
be dom bygg park me så blire bra :D

Romme bygger ut!
face-plant sa:
bygger dom park också?
kan jag aldrig tänka mig. Vet att det var någon här på FR som hade mailat dom om dom skulle fixa park till denna vinter. Dom svarade att dom inte ville ha dit sånt folk...
Men dom kanske har ändrat sig?

Romme bygger ut!
Mstadig sa:
face-plant sa:
bygger dom park också?
kan jag aldrig tänka mig. Vet att det var någon här på FR som hade mailat dom om dom skulle fixa park till denna vinter. Dom svarade att dom inte ville ha dit sånt folk...
verkar va ett underligt litet ställe de där som inte vill ha dit jibbers? tänk om dom inte ville ha dit tyskar/penssionärer?^^

Romme bygger ut!
redrum sa:
Mstadig sa:
face-plant sa:
bygger dom park också?
verkar va ett underligt litet ställe de där som inte vill ha dit jibbers? tänk om dom inte ville ha dit tyskar/penssionärer?^^
haha mm ett underligt ställe...helt sjukt

Romme bygger ut!
vill dom inte ha dit oss så tycker jag att ingen av oss jibbers åker dit, varken med skolan eller
privat. dom kan sitta där med sina fjompiga små backar, vill man åka skidor åker man till fjällen, vill man jibba åker man till kungsberget. vilka blir kvar till romme då? pulkaåkare.

Romme bygger ut!
Vad fanns det i den s.k "parken" i romme i vintras var där i början av sesongen ch då hade dom en sketen box som var sne och ett helt värdelöst gupp som dom hade försökt göra till ett hopp typ :) fick do upp non park som dom sa till mig att dom skulle bygga

Romme bygger ut!
med alla skolresor och högstadiepojkar som åker för första gången i sälskap av andra högstadiepojkar....skulle inte bli förvånad om det blir sveriges mest skadedrabbade park...

Tillbaka
Topp