Romme I helgen?

Romme I helgen?
Jonas42 sa:
Jag tänker åka upp nästa lördag med bil från Västerås. Till nästa helg lär väl dom flesta pister var öppnade? Jag skulle gärna åka buss men jag har gjort det en gång och gör aldrig mer om det. Bussen var framme runt kl 11 och då var uppåkt i vissa pister. Bussen gick kl 9 från Västerås, kl 9 öppnar backarna:mad: Åker man från Västerås kl 7:30 är man framme när backarna öppnar.
Åk med en buss som går 7:30 då? :) så kommer du fram när backarna öppnar

Romme I helgen?
fiillee sa:
Jonas42 sa:
Jag tänker åka upp nästa lördag med bil från Västerås. Till nästa helg lär väl dom flesta pister var öppnade? Jag skulle gärna åka buss men jag har gjort det en gång och gör aldrig mer om det. Bussen var framme runt kl 11 och då var uppåkt i vissa pister. Bussen gick kl 9 från Västerås, kl 9 öppnar backarna:mad: Åker man från Västerås kl 7:30 är man framme när backarna öppnar.
Åk med en buss som går 7:30 då? :) så kommer du fram när backarna öppnar
Jag kollade upp när bussen går från Västerås och dom har faktisgt ändrat tiden till 7.30. Resan tar 1.50 så bussen är framme runt 9:20. Jag är kräsen så det får bli bilen trots allt, jag vill vara framme innan backarna öppnar. För många år sedans å ringde jag till bussbolaget och klagade att dom skulle åka tidigare men jag fick ingen respons. Vill nån åka med nästa lördag så kan det ev finnas plats i min bil. Jag åker från Västerås runt 7:15- 7:30.

Romme I helgen?
Tillbaka
Topp