D Dalle_9 Ny medlem 2003-02-07 Romme #1 Hur är det i Romme? Ska dit i morgon. Var i Bjursås förra helgen, tyckte hoppen var lite dåligt servade. Sista hoppet var dock bra. / Dalle
Hur är det i Romme? Ska dit i morgon. Var i Bjursås förra helgen, tyckte hoppen var lite dåligt servade. Sista hoppet var dock bra. / Dalle
FredrikB Ny medlem 2003-02-07 Romme #2 Jag var i Romme i tisdags, så jävla bra snö, asbra underlag. Även fast det va as mycket folk blev det inte uppåkt.
Jag var i Romme i tisdags, så jävla bra snö, asbra underlag. Även fast det va as mycket folk blev det inte uppåkt.
M Micke_Micke Guest 2003-02-07 Romme #3 en annan kille sa precis tvärtom, att det var dåligt med snö och isigt! hhe
hamax Ny medlem 2003-02-07 Romme #4 Man får väl ta och skapa sig en egen uppfattning. Killen som beskrev det som isigt kanske var på dåligt humör eller så had han slöa kanter....
Man får väl ta och skapa sig en egen uppfattning. Killen som beskrev det som isigt kanske var på dåligt humör eller så had han slöa kanter....
M Micke_Micke Guest 2003-02-08 Romme #5 nej det hade han inte. han sa till mej att han var glad och att han nyss slipat sina skidor
D Dalle_9 Ny medlem 2003-02-08 Romme #6 Det var isigt på eftermiddagen. Men backarna var mycket roligare än Bjursås. Ska dock sägas att jag åkte skidor för första gången på 15 år! Men är man ute efter att bara hoppa skulle jag nog lägga min röst på Bjursås. /D
Det var isigt på eftermiddagen. Men backarna var mycket roligare än Bjursås. Ska dock sägas att jag åkte skidor för första gången på 15 år! Men är man ute efter att bara hoppa skulle jag nog lägga min röst på Bjursås. /D