Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rookie .... Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 352561" data-attributes="member: 40931"><p>Verpan är nog ett skitbra val med ortentlig fallhöjd och åkning på lite högre höjd om du har otur med snön. Är du nyfiken på att lära dig åka offpist och så, kan jag rekommendera att du åker med UCPA, deras all-inclusive resor är oslagbart billiga och prisvärda, då resorna är delvis sponsrade av franska staten som jag förstår det.</p><p></p><p>UCPA = ungefär ett franskt riksförbund för sport och friluftsliv</p><p></p><p>Nu såg jag att dom inte arrangerar resor till just verbier.. men kolla på www.ucpa.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 352561, member: 40931"] Verpan är nog ett skitbra val med ortentlig fallhöjd och åkning på lite högre höjd om du har otur med snön. Är du nyfiken på att lära dig åka offpist och så, kan jag rekommendera att du åker med UCPA, deras all-inclusive resor är oslagbart billiga och prisvärda, då resorna är delvis sponsrade av franska staten som jag förstår det. UCPA = ungefär ett franskt riksförbund för sport och friluftsliv Nu såg jag att dom inte arrangerar resor till just verbier.. men kolla på www.ucpa.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rookie .... Alperna
Tillbaka
Topp