Roomies sökes till Verbier 11/12

ScottSofia

Ny medlem
Hej! Vi är två 21åriga Karlstadtjejer, Sofia Scott och Lisa Hedlund. Vi ska tillsammans med en australensisk kille göra vår tredje säsong i Verbier.

Vi söker nu en tjej att dela ett 2mannarum tillsammans med Lisa, och två personer att dela ett dubbelrum.

Lägenheten har ett kanonläge, 3 min promenad till byns center och ännu närmre till lift. Lägenheten är tillgänglig från 1/12 till 30/4 och hyran är 4950 CHF för denna tiden. Här är länken om ni vill kika! http://www.verbierrentals.com/accommoda … perty=116#

Låter det intressant? Hör av er snarast! :)

Hej!

Jag ar 21ar fran Stockholm! Jag ar valdigt intresserad av att hyra rum fran och med 1/1- 30/4! Hoppas detta ar mojligt! jag ar skotsam och palitlig och kommer forhoppningsvis att jobba deltid-heltid. Alskar att traffa nya manniskor och att ha kul!
Min bror och hans tva kompisar ska ocksa gora sin tredje sasong i Verbier sa ni kanske kanner till dom! :)

Mvh, Emily
Brennan__@hotmail.com

jag är väldigt intresserad, hör gärna av er på min email sparv@hotmail.com. Hade uppskattats oerhört med lite bilder, länken verkar inte fungera längre.

Rasmus

Hej!

Fantastiskt intresserad av ett boende i Verbier! Har tidigare gjort säsong i Chamonix men är sugen på att pröva nytt nu. Är 21 årig tjej från Strömstad högst upp på västkusten och van vid och gillar att bo men andra människor och självklar åka massor av skidor! hör jättegärna av er
Malin

malin.j.hansson@hotmail.com

Tillbaka
Topp