Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B2 eller liknande? erfarenheter? Tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JS86" data-source="post: 153665" data-attributes="member: 34627"><p>Om du kan åka skidor så kommer B2:an funka utmärkt i pisten. Jag har kört lite på den i Åre, och 78mm i midjan är inte mycket och funkar utmärkt i pisten som sagt. </p><p></p><p>Frågan är om du inte skulle ta 182cm istället, då du kommer få me bärhjälp utanförpisten också till en såpass "smal" skida? Det skulle jag själv köra på!</p><p></p><p>Lycka till!</p><p>/Peace J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JS86, post: 153665, member: 34627"] Om du kan åka skidor så kommer B2:an funka utmärkt i pisten. Jag har kört lite på den i Åre, och 78mm i midjan är inte mycket och funkar utmärkt i pisten som sagt. Frågan är om du inte skulle ta 182cm istället, då du kommer få me bärhjälp utanförpisten också till en såpass "smal" skida? Det skulle jag själv köra på! Lycka till! /Peace J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B2 eller liknande? erfarenheter? Tips?
Tillbaka
Topp