Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B2 eller liknande? erfarenheter? Tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HeLium" data-source="post: 153668" data-attributes="member: 48397"><p>Jag tycker om B2 de är roliga och fungerar alltid, MEN, de blir fladdriga när man pressar på och drar upp i lite hastigheter! Om du ser dig själv som en duktig åkare och har muskler, så rekomenderar jag ABSOLUT Head Monster 77, det är ett par fantastiska lagg som fungerar överallt och som håller stabiliteten. Och om du ska vara en riktig värsting tar du Monster 88.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HeLium, post: 153668, member: 48397"] Jag tycker om B2 de är roliga och fungerar alltid, MEN, de blir fladdriga när man pressar på och drar upp i lite hastigheter! Om du ser dig själv som en duktig åkare och har muskler, så rekomenderar jag ABSOLUT Head Monster 77, det är ett par fantastiska lagg som fungerar överallt och som håller stabiliteten. Och om du ska vara en riktig värsting tar du Monster 88. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol B2 eller liknande? erfarenheter? Tips?
Tillbaka
Topp