Rossignol Freeski 120

Unfresh

Ny medlem
Rossignol Freeski 120
Hej!
Kan någon hjälpa mig? Jag är ute efter en grym jibb-bindning.. Jag har kolla lite på Rossignol Freeski 120, någon som kan något om den? Är den bra för parkåkning och så? Eller har ni några bättre förslag? Bindningarna ska sitta på att par Armada Pipecleaner. HjälpHjälp!

/David Jonsson

Rossignol Freeski 120
Beror säkert på hur hårt du kör. Mina erfarenheter är att de tjuvlöser en del och håller nån säsong men jag kanske har fått två par måndagsexemplar. Sen dess har jag kört på andra bindningar...

Senast ändrad:
Rossignol Freeski 120
Kalasragnar sa:
Beror säkert på hur hårt du kör. Mina erfarenheter är att de tjuvlöser en del och håller nån säsong men jag kanske har fått två par måndagsexemplar. Sen dess har jag kört på andra bindningar...
Aha, inte så bra alltså? :/

Rossignol Freeski 120
Rossignol freeski är en skitbra bindning för åkare som behöver just en sån bindning för den åkning de ska bedriva.
Är det inte en sådan bindning som passar ens skidåkning så är det ingen bra bindning.

Allt hänger på din vikt, din åkstil, din storlek, skidlängd och sullängd på pjäxor.

Rossignol Freeski 120
Nojlas sa:
Rossignol freeski är en skitbra bindning för åkare som behöver just en sån bindning för den åkning de ska bedriva.
Är det inte en sådan bindning som passar ens skidåkning så är det ingen bra bindning.

Allt hänger på din vikt, din åkstil, din storlek, skidlängd och sullängd på pjäxor.
Okej, tack så mycket! Jag ska kolla upp det (:

Rossignol Freeski 120
Med tanke på att 75% av alla jibbkids man ser i parken kör med dessa, så duger dom nog för dig med så länge du inte väger 80+ kg.

Tillbaka
Topp