Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol s3 eller liknande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mushin" data-source="post: 619463" data-attributes="member: 39717"><p>Jag har nästan samma dimensioner som du verkar ha, väger 68 kilogram och är 179 cm lång enligt passet. Åker på ett par S3:or (186) sedan början på året och är helnöjd! Jag åker visserligen inte så mycket park, utan köttar offpist och i pist.</p><p></p><p>De har ju lite rocker så det "tar bort" lite av längden, så jag tycker du ska ha ett par 186. Åkte knädjupt puder med dem i söndags och de funkar fiiiint. Pistad eller uppkörd pist funkar super också, det enda är isgreppet... nu vet jag inte om det var för att det var blåis, eller om jag fegade ur och inte vågade trycka på tillräckligt, eller om skidorna har sämre isgrepp...</p><p></p><p>Är nöjd än så länge och ska testa mina i Schweiz i två veckor nu...</p><p></p><p>Köpte mina för 4500 (tror jag det var) på Skistore.se.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mushin, post: 619463, member: 39717"] Jag har nästan samma dimensioner som du verkar ha, väger 68 kilogram och är 179 cm lång enligt passet. Åker på ett par S3:or (186) sedan början på året och är helnöjd! Jag åker visserligen inte så mycket park, utan köttar offpist och i pist. De har ju lite rocker så det "tar bort" lite av längden, så jag tycker du ska ha ett par 186. Åkte knädjupt puder med dem i söndags och de funkar fiiiint. Pistad eller uppkörd pist funkar super också, det enda är isgreppet... nu vet jag inte om det var för att det var blåis, eller om jag fegade ur och inte vågade trycka på tillräckligt, eller om skidorna har sämre isgrepp... Är nöjd än så länge och ska testa mina i Schweiz i två veckor nu... Köpte mina för 4500 (tror jag det var) på Skistore.se. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol s3 eller liknande
Tillbaka
Topp