Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S7 - stighudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PlunTzkY" data-source="post: 574000" data-attributes="member: 15424"><p>Det finns split-hudar som är ganska fiffiga som jag personligen kör. Det är som en vanlig stighud med skillnaden att det är ett tomt spår i mitten vilket gör att du kan fästa dem på många olika skidor samt skidor med underliga former. Är lite pilligare att få på än vanliga hudar men man lär sig snabbt. Du behöver inte oroa dig för greppet, jag har gått både brant och isigt med dom utan några problem. Bla skistore saluför dem, troligen även fler butiker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PlunTzkY, post: 574000, member: 15424"] Det finns split-hudar som är ganska fiffiga som jag personligen kör. Det är som en vanlig stighud med skillnaden att det är ett tomt spår i mitten vilket gör att du kan fästa dem på många olika skidor samt skidor med underliga former. Är lite pilligare att få på än vanliga hudar men man lär sig snabbt. Du behöver inte oroa dig för greppet, jag har gått både brant och isigt med dom utan några problem. Bla skistore saluför dem, troligen även fler butiker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S7 - stighudar?
Tillbaka
Topp