Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S7 - stighudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kleverboi" data-source="post: 583084" data-attributes="member: 89063"><p>Jag kör dukes på min JJ, funkar bra. Kan kännas lite att det är breda skidor om man går väldigt långt, men det beror nog mest på att jag ser ut som charlie chaplin när jag går, fötterna är minst sagt duckiga. </p><p>Vet inte om Jarle råkat ut får nåt måndagsexemplar men mina dukes (två par på två olika skidor) håller riktigt bra oavsett hur jag misshandlar dem. Det enda som jag tyckt var neg på dem är att det kan bli lite isbildning under gång som man får pilla med om man skall få tillbaks den i läge efter turandet. </p><p>Kolla annars om du inte kan får tag på ett par extra dukes till hyggligt pris. Ryktet gör gällande att det fanns ett gäng fjolårs-dukes i en butik i luleå till kanonpris. (Och om jag förstått saken rätt är det bara färgen som skiljer mot årets) </p><p>Ha det kul i japan förresten...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kleverboi, post: 583084, member: 89063"] Jag kör dukes på min JJ, funkar bra. Kan kännas lite att det är breda skidor om man går väldigt långt, men det beror nog mest på att jag ser ut som charlie chaplin när jag går, fötterna är minst sagt duckiga. Vet inte om Jarle råkat ut får nåt måndagsexemplar men mina dukes (två par på två olika skidor) håller riktigt bra oavsett hur jag misshandlar dem. Det enda som jag tyckt var neg på dem är att det kan bli lite isbildning under gång som man får pilla med om man skall få tillbaks den i läge efter turandet. Kolla annars om du inte kan får tag på ett par extra dukes till hyggligt pris. Ryktet gör gällande att det fanns ett gäng fjolårs-dukes i en butik i luleå till kanonpris. (Och om jag förstått saken rätt är det bara färgen som skiljer mot årets) Ha det kul i japan förresten... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S7 - stighudar?
Tillbaka
Topp