Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S7 - stighudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 583111" data-attributes="member: 40931"><p>Jag kan ju bara föreställa mig hur det skulle bli att gå på skrå med ett par trekkers med 130mm breda skidor på någotstånär hård snö... För jag skulle aldrig få för mig att göra det! Trekkers funkar på lätta turer, dvs inte mycket på platten och inte mkt där det är brant. Om du kan välja så kör på dukes.</p><p></p><p>Med det sagt körde jag trekkers ett par säsonger och vad man inte vet har man inget ont av. Dvs om du redan turat en del med dukes kommer du nog bli less på trasslet med trekkers. Funkar i 14 fall av 15 i normala fall på normala liftnära turer, men den där 15e gången är det inte kul när utrustningen kukar ur och man får vända själv och polarna fortsätter upp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 583111, member: 40931"] Jag kan ju bara föreställa mig hur det skulle bli att gå på skrå med ett par trekkers med 130mm breda skidor på någotstånär hård snö... För jag skulle aldrig få för mig att göra det! Trekkers funkar på lätta turer, dvs inte mycket på platten och inte mkt där det är brant. Om du kan välja så kör på dukes. Med det sagt körde jag trekkers ett par säsonger och vad man inte vet har man inget ont av. Dvs om du redan turat en del med dukes kommer du nog bli less på trasslet med trekkers. Funkar i 14 fall av 15 i normala fall på normala liftnära turer, men den där 15e gången är det inte kul när utrustningen kukar ur och man får vända själv och polarna fortsätter upp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rossignol S7 - stighudar?
Tillbaka
Topp