Rossignol Scratch 120

Rossignol Scratch 120
samma bindning som look px12 (som alla säger är så fantastisk), så den borde väl vara helt ok. kör dock själv på fischer x17 så jag kan inte uttala mig om rossignolbindningar.

Rossignol Scratch 120
tjenare, har åkt på ross scratch 120 i 2säsonger och den har aldrig krånglat eller varit några problemm, skitbra bindning!

Rossignol Scratch 120
hej !

De här e andra säsongen som jag kör på den bindningen. Jag tycker att den har funkat skit bra. Den har löst ut i sidled precis som den ska för att man ska spara knäna. Och jag har inte haft nått krångel med den. förut hade jag en marken 11.0 bindnig å man blir så jävla less när dom pajjar hela tiden så jag tycker du ska sattsa på ross bindingen för den funkar perfekt ;)

Rossignol Scratch 120
Tjena!
nej denna bindningen är det väl inga större problem med! Har bara tappat en skistopper en gång när jag råkade göra ett lite för brant skär, men annars e dom helt okej!

Rossignol Scratch 120
Dom är bra, köp 140in istället, Efter att ha pajjat diverse bindningar och bara klarat mig med 140in så är det det enda som kommer duga för mig, 120 är också bra säkert men 140 har en bakdel av titanium, = lätt och hållbart.
kostar typ bara några 100kr mer än 120in också

DOH! gick i fällan, Såg inte att tråden var gammal. hoppas den kan hjälpa ngn annan då

Senast ändrad:
Rossignol Scratch 120
Någon som vert vart man kan köpa dom billigt? är slut på skidbutiken och hittar dom ingen annan stans...
Och är det någon skillnad på scratch 120 och freeski 120?
skulle vilja ha svar så snabbt som möjligt :)

Tillbaka
Topp