Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Toon Wide
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FLAGEL" data-source="post: 136390" data-attributes="member: 56049"><p>Om det är de skidor jag tror det är så ägde jag ett par av dessa när jag var runt 10-13 år gammal, är de rödorange eller blå? Inte råkar du ha en bild som jag kan få se? </p><p></p><p>Vad finns det att säga om dessa egentligen, de duger som ens första skida, men glöm dem direkt om du redan åkt ett par år och vill avancera. Som jag minns dem är de extremt mjuka och riktar sig till nybörjare och/samt barn.</p><p></p><p>500kr låter för mig som ett grovt överpris, men jag kanske underskattar dem. Det sista minnet jag har av dem är att jag svor och skälde på hur dåligt de klarade pisten när jag var tvungen att ta dem för en dag då mina 9S var försvunna.</p><p></p><p>Edit: Om jag inte minns helt fel tillhörde dessa bland de första generationerna av timglasformade skidor. Med dagens mått mätt är de inte mycket för att carva med, vilka skidor man än jämför med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FLAGEL, post: 136390, member: 56049"] Om det är de skidor jag tror det är så ägde jag ett par av dessa när jag var runt 10-13 år gammal, är de rödorange eller blå? Inte råkar du ha en bild som jag kan få se? Vad finns det att säga om dessa egentligen, de duger som ens första skida, men glöm dem direkt om du redan åkt ett par år och vill avancera. Som jag minns dem är de extremt mjuka och riktar sig till nybörjare och/samt barn. 500kr låter för mig som ett grovt överpris, men jag kanske underskattar dem. Det sista minnet jag har av dem är att jag svor och skälde på hur dåligt de klarade pisten när jag var tvungen att ta dem för en dag då mina 9S var försvunna. Edit: Om jag inte minns helt fel tillhörde dessa bland de första generationerna av timglasformade skidor. Med dagens mått mätt är de inte mycket för att carva med, vilka skidor man än jämför med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rossignol Toon Wide
Tillbaka
Topp